Taschen 20th-Century Fashion

Dostępność: ostatnie sztuki !
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 79,00 zł 79.00
ilość szt.
Zyskujesz 79 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Taschen
Kod produktu: 9783836522793
Pin It

Opis

Taschen Album 20th-Century Fashion. 100 Years of Apparel Ads

XX wiek był świadkiem ewolucji mody z ekskluzywnego paryskiego salonu obsługującego zamożną elitę w globalny przemysł zatrudniający miliony, a nowe trendy pojawiły się w sklepach, zanim ostatni model w ogóle opuścił wybieg. Po drodze charakterystyczne sylwetki każdej epoki ewoluowały nie do poznania. W przypadku kobiet krynoliny House of Worth ustąpiły miejsca sukienkom Vionnet o skośnym kroju, New Lookowi Diora stylowi Quant's Chelsea, białym garniturze Halstonowi i jeansom Frankiego B.

W męskiej odzieży gotowe garnitury sygnalizowały upadek szytego na miarę krawiectwa na długo przed pojawieniem się hawajskich koszul lub obcisłych dżinsów. Album 20th-Century Fashion to retrospektywa ostatnich stu lat stylu za pośrednictwem 400 reklam modowych z kolekcji Jima Heimanna. Obrazy pokazują nie tylko zmieniające się trendy, ale także ewolucję ich marketingu i odbiorców, w miarę jak moda była adaptowana do kultury popularnej i masowego rynku dekada po dekadzie. Dogłębne wprowadzenie i ilustrowana oś czasu szczegółowo opisują twórców stylu i trendy, a także sposób, w jaki wydarzenia historyczne, domy projektowe, sprzedawcy detaliczni, filmy, magazyny i gwiazdy ukształtowały nasz sposób ubierania się - wtedy i teraz.

  • oprawa twarda
  • ilość stron: 592
  • album w jęz.angielskim
  • wymiary: 15.1 x 19.5 cm

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl